Czy tytuł nie brzmi dla ciebie jak oksymoron? Student i fitness? Powiedzmy sobie szczerze – większości społeczeństwa czas studiów raczej nie kojarzy się ze zdrowym trybem życia i dbaniem o formę. Tymczasem, coraz więcej osób wie, że w zdrowym ciele zdrowy duch oraz że przyszły pracodawca oprócz wiedzy zdobytej przez ciebie na studiach, zobaczy również to jak wyglądasz, a nic tak nie świadczy tak dobrze o twojej dyscyplinie, zorganizowaniu i samozaparciu, jak zadbane, wysportowane ciało. Pocieszające jest to, że nawet jeśli pofolgowałeś sobie na studiach, nic nie jest jeszcze stracone.
Jak poprawić złą historię kredytową?
Banki zobowiązane są przez Komisję Nadzoru Finansowego do drobiazgowego weryfikowania swoich potencjalnych kredytobiorców. W tym celu sięgają po informacje i raporty z bazy Biura Informacji Kredytowej. Zła historia kredytowania najczęściej kończy się dla klienta odmową udzielenia kredytu. Jak można ją poprawić i zwiększyć swoje szanse na finansowanie bankowe?
Inwestycje kapitałowe wspierające menedżerów
Menedżerowie, którzy mają ambitne plany, ale nie mają środków na ich zrealizowanie, nie muszą porzucać swoich celów. Jeśli mają odpowiednią wiedzę i umiejętności, a ich plan przekona wybranego inwestora kapitałowego, dostaną od niego realne wsparcie – nie tylko finansowe. Dotyczy to zwłaszcza kadr menedżerskich, które chciałyby przejąć kontrolę nad firmą, w której pracują, Wykup menedżerski: na czym polega?
Jedną z firm angażujących się w tego typu działania jest łódzki Avallon – o wykupie menedżerskim i innych inwestycjach kapitałowych z udziałem tej firmy można przeczytać na stronie http://www.avallon.pl/jak-dzialamy/.
Jak zatem działa wykup menedżerski? Kadra, która chce przejąć daną firmę, zgłasza się do funduszu. Warunkiem rozpoczęcia rozmów jest oczywiście przedstawienie ze strony menedżerów projektu przejęcia danej firmy. Fundusz analizuje wstępnie pomysł i jeszcze przed kolejną fazą działań podpisuje z menedżerami list intencyjny i umowę o poufności – tak, by obie strony mogły bez obaw skupić się na dalszych krokach. Następna faza jest niezwykle ważna: następuje gruntowna analiza, która obejmuje nie tylko aspekty finansowe czy podatkowe, ale prawne. Jest bardzo intensywna i wymaga od zespołu analitycznego ogromnych nakładów pracy, tak, by w jak największym stopniu zminimalizować ryzyko porażki. Po zakończeniu tego etapu fundusz tworzy ofertę inwestycyjną, która następnie jest negocjowana z aktualnym właścicielem firmy. Jeśli zaakceptuje on zaproponowane warunki (lub obie strony dojdą do wspólnego porozumienia), to rozpoczyna się ostatni etap – przejęcie firmy przez kadrę i w dalszej kolejności uruchomienie środków z funduszu.
Inne inwestycje kapitałowe
FunduszAvallon zajmuje się także takimi inwestycjami kapitałowymi jak wykup od zagranicznych podmiotów; wspiera zresztą nie tylko wykupy, ale również fuzje firm. Ważnym aspektem działalności jest również wspieranie możliwości ekspansji zagranicznej. To pokazuje tylko, że fundusze tego rodzaju działają kompleksowo, mają duże doświadczenie i są niezwykle elastyczne, dzięki czemu współpraca z nimi będzie dla ambitnych menedżerów idealnym rozwiązaniem.
Artykuł sponsorowany.
Dystrybutor do wody DarNatury – na czym polega jego przewaga rynkowa?
Człowiek w około 70 procentach składa się z wody. Jest mu również niezbędna do przeżycia i szacuje się, że organizm dorosłego osobnika może przetrwać bez wody zaledwie od 2 do 6 dni, w zależności od stanu zdrowia i warunków atmosferycznych. Picie zbyt małych ilości płynów również stanowi zagrożenie stanu zdrowia. Może to doprowadzić do odwodnienia, a nieodpowiednie nawodnienie organizmu może wpłynąć na złe samopoczucie, bóle głowy, problemy z koncentracją, zmęczenie oraz senność. Dlatego powinno się dostarczać co najmniej 2 litry płynów dziennie. Sprawdź, jak działa dystrybutor do wody Dar Natury oraz dlaczego warto z niego korzystać.
Moc biznesplanu
Właściwe planowanie to zawsze klucz do sukcesu, niezależnie od dziedziny życia. Zasada ta ma widoczne zarysowane odzwierciedlenie w biznesie. Większość przedsiębiorstw uznawanych za spełnione zawdzięcza ten stan fachowo skonstruowanemu biznesplanowi. Uwzględnienie wszelkich czynników wpływających na powodzenie inwestycji oraz ścisłe określenie celów nie należy do rzeczy łatwych, więc warto wiedzieć jak właściwie rozpocząć by cieszyć się sukcesem swojej nowej firmy.
Jak się przygotować do wyjazdu zarobkowego za granicę
Wyjazd za granicę to często jedyny sposób dla wielu Polaków na to, aby wreszcie wyjść z długów, zarobić przyzwoite pieniądze i zacząć żyć na poziomie. Decyzja o wyjeździe powinna być jednak dobrze przemyślana, a sam wyjazd perfekcyjnie zaplanowany. Co zabrać ze sobą na kilkumiesięczny wyjazd zarobkowy?
Spakuj walizkę
Wyjeżdżając na kilka miesięcy za granicę, musimy przede wszystkim spakować wiele rzeczy osobistych, które na pewno będą nam tam potrzebne. Spakować należy przede wszystkim ubrania na każdą pogodę, i praktycznie na każdą porę roku – szczególnie gdy ma to być dłuższy wyjazd. Skupmy się na tym, by zabrać ze sobą głównie ubrania wygodne – dresy, sportowe buty, obuwie trekkingowe, luźne T-shirty, ciepłe rozpinane bluzy. To szczególnie ważne, by być ubranym ciepło i wygodnie, ponieważ nie wiemy jakie warunki zastaniemy na miejscu. Jadąc do pracy będziemy mieli raczej mało okazji, by brylować w towarzystwie i pokazywać się w modnych ciuchach. Stąd też bierzmy tylko to, co najpotrzebniejsze i najwygodniejsze. W Biedronce można spotkać bardzo dobre promocje na ubrania sportowe – legginsy, sportowe biustonosze lub puchowa kamizelka to z pewnością coś, co możemy nosić na co dzień na emigracji! Zabierz ze sobą najpotrzebniejsze leki – szczególnie te, które bierzesz regularnie. Możesz zabrać ze sobą poduszkę lub komplet pościeli – rewelacyjne można kupić obecnie w Tesco na sezonowych promocjach. Nigdy nie wiesz jakie warunki zastaniesz na miejscu, a pościel nie zajmie Ci dużo miejsca! Przygotuj się też odpowiednio do pracy – zabierz ze sobą obuwie, które będziesz nosił tylko tam, a także ewentualne ubrania, w których możesz pracować. Jeśli masz dokumenty, które poświadczają jakieś Twoje kwalifikacje, również warto zabrać je – ale tylko kserokopie!
Oferta handlowa Biedronka: https://biedronka.gazetkapromocyjna.com.pl
Przygotuj się na samą podróż
Samą porządną walizkę na podróż warto kupić w Tesco na jednej z posezonowych wyprzedaży. Wybierzmy tę o dużym rozmiarze, na wygodnych kółkach. Dzięki temu podróż upłynie nam dużo przyjemniej bez konieczności dźwigania wielu różnych bagaży. Na podróż warto zabrać ze sobą poduszkę – rogalik, do kupienia na niektórych promocjach w Biedronce dosłownie za kilka złotych. Taka poduszka pozwala wygodnie zdrzemnąć się na siedząco podczas długiej jazdy autobusem i uniknąć bólu karku podczas podróży. Dobrze jest zaopatrzyć się też w odpowiedni prowiant na drogę. Unikajmy produktów o intensywnych zapachach – pasztetów, mielonek, chipsów, gotowanych jaj. Zamiast tego dobrym wyborem będzie kupno gotowych kanapek na drogę, kupionych w Tesco. Są one smaczne, pożywne i wygodnie zapakowane, dzięki czemu nie musisz zastanawiać się, jak się przygotować do drogi.
Oferta handlowa Tesco: https://tesco.gazetkapromocyjna.com.pl
Wyjeżdżając pamiętaj, w jakim celu jedziesz za granicę. Miej na uwadze, że Twoim głównym celem będzie praca, nieraz po wiele godzin w ciągu dnia. Skup się więc na tym, by zabrać ze sobą to, co może być potrzebne w pracy, i co może pomóc się po pracy odprężyć. Akcesoria typowe do zwiedzania również mogą się przydać, jednak nie są absolutnie konieczne na wyjeździe zarobkowym i nie powinny zajmować zbyt wiele miejsca w walizce.
Kursy i szkolenia – przereklamowane czy warte swojej ceny?
Rośnie popularność kursów, szkoleń i warsztatów, które mają poszerzyć wiedzę kursantów z danego zakresu. Najczęściej są to szkolenia dla osób, które pracują już w wybranej branży, ale chcą podnieść swoje umiejętności. Dodatkowe kursy wybierają też ludzie, którzy myślą o zmianie pracy, starają się o awans lub rozważają przebranżowienie się. Czy udział w szkoleniu lub serii warsztatów może faktycznie zmienić sytuację zawodowąuczestników? Czy firmy, które planują wysłać swoich pracowników na kurs, zyskają czy może stracą?
Realny zysk dla pracodawców
Każda złotówka, którą pracodawca przeznaczy na rozwój pracownika (czyli np. na kursy i szkolenia podnoszące kompetencje), przynosi 170% zysku dla firmy – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Saratoga HC Benchmarking w 2013r. Właściciele przedsiębiorstw, którzy do tej pory nie byli przekonani do wysyłania swych pracowników na dodatkowe warsztaty, powinni zmienić swoje podejście, jeśli naprawdę zależy im na osiąganiu jak największych zysków. Pracodawcy, którym zależy na dostosowaniu programu szkolenia do potrzeb ich firmy, mogą skorzystać z oferty Wyższej Szkoły Bankowej; są to tzw. szkolenia in company. Przedsiębiorstwa, które wybrały tę opcję, mogą współdecydować także o terminie kursu i miejscu, w którym będzie się odbywać.
Kursy i szkolenia dla każdego
WSB ma w swojej ofercie nie tylko kursy i szkolenia in company, ale również takie, na które mogą zapisać się wszyscy zainteresowani. To szkolenia otwarte, zazwyczaj weekendowe lub popołudniowe, odbywające się w jednej z placówek uczelni. Tematyka szkoleń otwartych jest niezwykle różnorodna – kursanci mogą wybierać spośród kursów z zakresu administracji, finansów, marketingu, prawa, logistyki, psychologii, sprzedaży, rozwoju osobistego czy zarządzania. Kursy zazwyczaj koncentrują się wokół kilku zagadnień lub np. mają na celu naukę obsługi konkretnego oprogramowania.
Trzecią propozycją WSB są biznesowe kursy językowe, które nie tylko poprawią zdolności komunikacyjne kursanta, ale także umożliwią mu poznanie terminologii i wyrażeń charakterystycznych dla języka biznesu. Więcej o kursach oferowanych przez Wyższą Szkołę Bankową można przeczytać na stronie http://www.wsb.pl/kandydaci/szkolenia.
Artykuł sponsorowany.
O czym pamiętać wybierając kontener plastikowy?
Na rynku kontenerów plastikowych jest bardzo dużo. Nic w tym dziwnego, ponieważ są to wysokiej jakości produkty, które doskonale sprawdzą się w wielu dziedzinach. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zakup wysokiej jakości kontenerów z tworzyw sztucznych, jednak również są one często kupowane do użytku prywatnego. Zatem czym powinniśmy się kierować, wybierając taki kontener plastikowy?
Audytor, kim jest i czym się zajmuje?
Praca na stanowisku audytora polega na przeprowadzaniu audytów określonej normy oraz wszystkich czynności z tym związanych. W tym artykule opiszę dokładnie jakie zadania należą do obowiązków audytora oraz jakie kompetencje trzeba posiadać, aby pełnić tę rolę.
Agencje pośrednictwa pracy a polski rynek pracy
Agencje pośrednictwa pracy to stosunkowo młode zjawisko na polskim rynku pracy. Jednostki te coraz śmielej konkurują z powiatowymi urzędami pracy, pełniąc swoistą funkcję łącznika pomiędzy pracodawcą i pracownikiem.